خیلی قشنگه....

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

 
 
l \                             /l
l \\                         // l
l   \\                     //   l
l _=\\                 //=_ l
l   _=l l              l l =_  l
\  _=l l              l l =_  /
  \_  =\' , : ; : , ' /=  _/
      \---"  ` : `   "---/
           )              (
         /                 \
        l                    l
        l --           -- l
        ( 0\          /0 )
        l                    l
        `.                .'
          l                l
           l                l
           ;                l
           : l            l ;  
           ' /           \'
            ( ( )       ( ) )
             \           /
              ` - -  - '

 

 

.

 

دوپس دوپس عر عر...

دوپس دوپس عر عر...

به من میگن خر خر...

یه عمره که خر هستم...

همیشه باربرهستم...

خر که میگن من هستم...

پشت کامپیوتر نشستم...

درحال خواندن هستم.... ^__^

.

.

.

کپی کن انتقام بگیر

کپی نکنی خیلی خری،منم مجبورشدم.

 



نظرات شما عزیزان:

آرمان
ساعت21:42---4 فروردين 1394
الان من چی بگم ؟؟؟
پاسخ:هیچی !!


nafas
ساعت11:03---27 اسفند 1393
خخخخخخخخخ تا اخرش چیههههههه من از اولشو نخوندم چون بسی تکراری بود

کپی هم ک مگه مرضضض دارممم
پاسخ:خخخ تکراری بود؟؟؟؟ خب بود که بود به درک واسه بقیه گزاشتم بخونن(هرچند تکراری نبوده خانوم من زیادی باهوشه خخخ)


nafas
ساعت18:56---19 اسفند 1393

پاسخ:نگو تا اخرشو نخوندی که میزنم دهنت خخخخ کپی کن تو وبت زود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ چهار شنبه 15 بهمن 1393 ساعـت 18:7 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |